comes to my blog

Monday, February 7, 2011

kWn AKu.cegu Aku,Adik aku,N my fAmIly SyG SngT2..:(0_0)

salam...gmbaq ni mmg aku syg sngat2....kwn2 aku yg baik sporting n x tahu nak kata apa dah memang terbaik
sifat2 kwn2 aku
Arinah-aku dah kawan dari umur 6 thn ag...tadika pun sama,sekolah rendah sama,sekolah menengah sama tapi aku terpaksa sekolh dgn dia smpai fom 4 jer...fom 5 dia tlh ditukarkan di smk..sik dkt dgn rumah baru dia..arinah mmg memahami aku...jika aq ada smething yg x kena aq akan tell cpt2 dkt dia...dia seorng kwn yg baik...tetpi wlaupun kmi jauh..ttp kmi berhubung...
 
Munirah-kwn yg plng suka tlong owg....skunk kmi bersama di fom 5 coz arinah dah berpindah,,kami kdg3 pnggil dya mun..nma singkatan...hehehhe....seorng perfect sekolh..like smile n chubby..

sahibba.nabila.shela,aku.nadia-kami 1 geng...heheheh..geng pengawas pusat sumber...baju kuning...iba seorng spoil but tegas.....nab seorang pendiam...n shela seorng gila2 skit agan2 nak jdi orng korea..nadia ranggi tpi pling terbaik...hehehehehe
cegu ismadi-cegu yg ajaq aq wak2 drjah 6..be funny n like joke...tpi yg pling sengal dia dah buat x kenal aku...smbil tersenyum...blh2 dia buat lupa...tpi dia still remember...saja dia buat2 lupa...









adik aku-aku ingat ag..wak2 dia nak beranak....masa tu..kak aku yg tini n mira p 2syen..wak2 aq 6 thn..mak aq dah skit..abh aq kluaq...aq dengn berkaki aym p lari pnggil jiran..masa 2 x tau nak telefon lagi...selepas pnggil jiran..pakat2 dah kumpul...dengan pertolongan jirn2 terdengaq suara bayi iaitu adk aq yg montel..skunk dah bertambah motel...hehehheh..sekian

No comments:

Post a Comment