comes to my blog

Wednesday, March 16, 2011

AbOUt me...

Nama aku Nor Hanis Binti Jamil...aku belajar dkt sekolh tengku laksamana...umur aku 17 thn...muda lagi...hahhah
I'm born at Alor Setar Hospital....
15.Februari.1994
dkt skolh aku pngaws pusat sumber...
that year aku SPM.....
I know english but kdang2 tu kalau ckp
suka cmpur aduk....hehehheheh
dkt sekolah aku pgang jawatan bnyk
ala org kata thn akhir..mcm2 cegu nak bgi dkt aku
jwtan.....tpi aku x ambil la semua...sikit jer...nnty disturb
dgn pelajaran aku..
jawatan yg aku pgang:
Naib Kapten:rumah meranti(MERAH)
Naib Pengerusi:Persatuan Bahasa Melayu
Bendahari:Pergerakan Puteri Islam
Setiausaha:Kelas 5 Akaun...kelas aku...
 amanat yg diberikan..mesti dilakukan...Don't Cover in judge but
cover inside..yeah(^^)

No comments:

Post a Comment